21 Ekim 2015 Çarşamba

Favori Duş Jelim: Le Petit Marseillais

Le Petit Marseillais Duş Jeli

Yeni blogumun ilk yazısına Le Petit duş jellerim ile başlamak istedim. Farklı birçok markanın duş jelini denedim, kimisi vücudum da alerjik reaksiyonlara neden olurken, kimisi kurumaya sebep oldu. Kullandığım Le Petit Marseillais duş jellerinden en çok beğendiğim iki kokuyu seçtim ve yazımda tanıtmaya karar verdim.

Le Petit Marseıllais ürünleri paraben ve renklendiri içermediği için özellikle kullanma nedenim. İçerisinde renklendirici bulunan duş jellerini kullanamıyorum. Nedeni ise vücudumda alerjiye sebep olması ve bir süre sonra kaşınmaya başlamam. Bugün sizlere vanilya sütü ve beyaz şeftali nektarin olan çeşitlerini tanıtacağım. Ben özellikle aralarında en sevdiğim bu iki kokuyu seçtim. 

Favorim kesinlikle ama kesinlikle vanilya sütü olan. Ben içerisinde vanilya olan ürünleri çok seviyorum. Aslına bakarsanız içerisinde vanilya olan ne varsa çok seviyorum ☺️ Vanilya kokusunun duş jelinde ağır olabileceğini düşünebilirsiniz ama düşündüğünüz kadar ağır değil. Hem kokusu sizi baymıyor hem de vücudunuzu nemlendiriyor. Bir miktar döktüğünüzde anında köpürüyor, durulamasında da sıkıntı yaşamıyorsunuz. 
Beyaz şeftali nektarini ise ablamın bana tavsiyesi üzerine kullandım ve pişman olmadım. Kokusu vanilyaya oranla daha hissedilir. Köpürmesi ve durulanmasında sıkıntı yaşamıyorsunuz. Sadece kıvam açısından vanilya olan vücudumu beslediği için cazip geliyor. Mandalina ve misket limonlunun kokusu bana çok keskin geldiği için ele almak istemedim. 

Gratiste büyük boyları kampanyaya giriyor, bir alana ikincisi bedava şeklinde. Sizlerinde bu zamanlarda yakaladığınız zaman almanızı öneririm. Le Petit duş jellerine karşı olumsuz bakanların ön yargılarını yıkarak bir kere bile olsa denemesini öneririm, mutlaka memnun kalacaksınız…

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder