7 Aralık 2015 Pazartesi

H&M Lip Gloss Deneyimlerim

H&M Lip Gloss Deneyimlerim

Hafta sonunu alışveriş yaparak değerlendirenlerdenseniz bu yazımı daha dikkatli okumanızı tavsiye ederim :) Pazar günü" eksik olan ihtiyaçlarımı karşılamak için dışarı çıkmışken H&M'e de uğramadan geçmek istemedim. 

Deli kalabalığa aldırış etmeden kozmatik ürünlerine bakmaya başladım. Malüm yılbaşı sebebiyle ürünler daha çok çeşitli ve fiyatları oldukça uygun. 4'lü farları 9.90 tl ye satışta istediğim tonlarda bulamayınca almadım. Eğer uygun fiyata far arıyorsanız H&M'e bir bakın derim.

Ben bir adet çift taraflı fondöten ve allık fırçasını aldım kullandıktan sonra sizlere fırçayla ilgili deneyimleri paylaşacağım. Tam fırçayı aldım kasaya doğru ilerliyorum kozmetik ürünlerinin hemen yanın da ayrı bir stand da Lip Glosslar, ıslak mendil ve birkaç tane daha ürün oldukça uygun fiyata satıştaydı. 
H&M Lip Gloss'ların tanesi 2.99 tl idi. Ben Glam Disco ve Luxury tonlarını aldım. İki rengi de çok beğenerek aldım özellikle Glam Disco rengini çok beğendim. Fotoğrafta daha rahat anlamanız açısından pembe tonu olan Glam Disco sütlü kahve tonu olan Luxury..

Lip Gloss'lar da tek can sıkıcı nokta yapış yapış dudakta hissiyat vermesi. Bir süre sonra dudağınız da ağırlaşma yapıyor. Bu durumu ben de çok sevmiyorum. Fakat makyaj yapmak istemediğiniz ya da çok az makyaj yaptığınız bir günde dudaklarınıza sadece ışıltı katmak için Luxury rengine sahip olan Lip Gloss'u denemenizi öneririm. Hafif ışıldayan bir dudak gayet hoş duruyor.
 (İlk karede ki renk Glam Disco ikinci karede ki renk Luxury)

Kalıcılığı çok fazla olmadığı için yaklaşık bir saat sonra dudaktan rengi gitmeye başlamış oluyor. Fiyatına göre ele alırsak bunu çok da problem etmeye gerek yok diye düşünüyorum :) Hatta hafif o yapışkan kıvam gidince dudak rengini alıyor ve daha soft durmaya başlıyor. 

Denemeniz için bir tane almanızı öneririm. Eğer sizlerde H&M Lip Gloss'lardan alıp kullandıysanız düşüncelerinizi aşağıya bana yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum. Daha güzel günler sizlerle olsun kendinize çok iyi bakın hoşçakalın..

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder