8 Ocak 2016 Cuma

Neutrogena Ayak Bakım Kremi

Neutrogena Ayak Kremi
Ayak topuklarında sıkıntı yaşayanlar, ayakları kuru veya çatlamış olanlar bu satırlarım sizler için. Yazıya öyle bir giriş yaptım ki bir an kendimi 'overlokçu geldi hanııım' gibi hissettim :) 

Uzun zaman önce alıp iki kullandıktan sonra kenara koyduğum Neutrogena ayak kremimi kısa süre önce tekrardan bulup ortaya çıkardım. Neutrogena ürünlerini aramızda duymayan kalmamıştır. Kremlerinin kalitesi ortada olunca bende el kreminden önce ayak kremini denemek istemiştim.

Ayak topuklarım da kış aylarında sertleşmeler oluyor. Bazen hergün ayakkabı giymek, ayağın hava almamasından meydana geliyor. Allahtan topuklarım da çatlamalar yok sadece arada oluşan sertlikler var. Birde bu yazdan sonbahara geçişlerde deri atma olayı oluyor malumunuz hiç sevmiyorum o dönemi.

Neutrogena çatlak topuklar için olan ayak kremini, ayakları kuru olanlara çatlak problemi sıkıntısı yaşayanlara veya nemlendirmek isteyenlere tavsiyemdir. Tek şart benim gibi bi kullanıp 2 hafta kenara koymayın. Son iki aydır düzenli olarak kullanıyorum ve ayaklarımı yumuşacık yaptı.
Neutrogena Ayak Bakım Kremi
Neutrogena Ayak Kremi
Kokusu yok hiç bi şey kokmuyor :) Bari içine bir nane ferahlığı katsalardı diyorum freş bir koku olsa süper olurdu neyse kötü kokmasındansa böyle de fena olmamış. Yatmadan önce ayaklarıma sürüyorum sabah uyandığım da yumuşacık oluyolar, size tavsiyem gece yatmadan önce kremi ayaklarınıza sürün. 

Sakın yatarken çorap giymeyin, ayağınızın hava almasını engellerseniz mantar, kuruluk gibi sıkıntılar yaşarsınız. Neutrogena topuk çatlak kreminizi sürün yeterli olacaktır ayaklarımınız küçüçük bir miktar bile sürseniz yumuşacık olacaktır.  

Fiyatı da ne yazık ki aldığım da indirim de değildi 15 tl ödemiştim. Sizlerde almak isterseniz Gratislerden ya da Migros'tan bulabilirsiniz. Ürün nasırlaşmış bölgeleri de iyileştirdiğini iddia ediyor, benim öyle bir problemim olmadığı için etkisini bilemiyorum. 


Ürünü kullananlar veya kullanmak isteyenler, beğenmeyenler bana aşağıya düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum. Kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın.

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.. 

56 yorum:

  1. Benim de böyle bir kreme ihtiyacım var sanırım. İlk fırsatta alınacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim :) norveçlilerin bi bildiği olmalı :D

      Sil
  2. beş dkika da halı kilim yolluk kenarları dikilir kıhkıhkıh :) reklamlarda norveçli balıkçıların tercihi diyo mu Acaba 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhahah :D evet diyo norveçlilerin bir numaralı tercihi diyor :)

      Sil
  3. Ben el kremini kullanıyorum watsonstan almıştım bunu da not ettim. El kremini de tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim büşra evet ben watsons mağazalarına da mutlaka bakıyorum :)

      Sil
  4. tüpteki el kremi çok iyi. ama ayak kremini hiç denemedim.
    topuk çatlağı ve nasırlarım var, hep o topuklular yüzünden.
    düzenli kullanmayı öğrenemedim hala.
    bunu denemek isterim, teşekkürler tavsiye için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NarÇelen bende el kremini bir türlü deneyemedim :) topuk çatlağı ve nasırların varsa senin için çok daha faydalı olacaktır ;)

      Sil
  5. "düzenli kullanım" ahh ahh ne güzel bir kelime..benim sözlükte yok işte :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah inanın bu bende de yoktu :) o zaman 2 kullandım koydum kenara şimdi 2 aydır düzenli kullanıyorum ve faydası müthiş ;)

      Sil
  6. İlk fırsatta denenmesi gereken ürünlerden,not aldım :)

    YanıtlaSil
  7. Neutrogena kremlerini severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adamlar yapmış valla güzel helal olsun bende çok beğeniyorum :D

      Sil
  8. Ben de el kremini çok beğeniyorum.Blogunuzu takibe aldım.Bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende alıp denedikten sonra onunla ilgili bir yazı yazacağım ;) hoşgeldin diyorum ve bende bloguna geliyorum :)

      Sil
  9. Ben bu markanın el kremini 4-5 senedir kullanıyorum ellerimde ki bir kere olsun kuruluk yaratmadı, size benim önerim el kremini alıp kullanmanız. Bu arada yazınızı okudum benim topuklarda çatlamalar oluyo el kremine güvendigim için bunu alıp denicem notumu aldım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herkes el kremininden övgüyle bahsediyor :) topukta çatlamalar varsa size çok daha faydalı olacaktır ;)

      Sil
  10. aynısından bende de var, 1 yıldan fazla oldu alalı hayla kullanmaya devam ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sizin baya olmuş gerçi 2 yıl kullanılır son kullanma tarihine bakmak lazım ;)

      Sil
  11. not aldım bende bi bakıp alacağım hazır kış malum ;) paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. el kremini tek geçerim zaten çantandam çıkmıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh evet herkes çok memnun kalmış bende alıcam en yakın zamanda ;)

      Sil
  13. Merhaba,

    Ben nasırlaşmış ayaklar için olanını Migrostan aldım. Sertleşmiş derilerimi oldukça yumuşattı yaklaşık 10 gündür kullanıyorum.

    Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migros Neutrogena ürünlerinin bazısında indirim yapıyo bende kaçırmıyorum o zamanlar ;) tavsiye için teşekkürler :))

      Sil
  14. bende farklı bir ayak kremini kullanmıştım markanın gerçekten başarılı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok başarılı bir marka bende severek kullanıyorum :))

      Sil
  15. Yıllardır kullanıyorum pahalı ama çok iyi iş çıkartıyor:)dediğin gibi ara vermemek şart, her akşam kullanmak en iyisi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topuklarım çok sıkıntı yok ama arada deri değiştirme ve yazın denizden dolayı sertleşme oluyor :/ Hergün kullandıktan sonra şuan mis gibiler :D

      Sil
  16. Kullanıp bir süre sonra kenara atanlardanım. Şimdi tekrar kullanmaya başladım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bir ara öyle yaptım sonra pişman oldum şimdi kullanmaya devam ediyorum hazır yaz yaklaşırken daha güzel olur :))

      Sil
  17. Hem el hem de ayak bakım kremlerini uzun zamandır kullanıyorum ben de. Oldukça da memnunum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el kremini yakın zamanda aldım bende çok beğeniyorum :))

      Sil
  18. Komşum yazmış ki zaten, hemen alıyoruz, anneeme uygalayacağz 😉 düzensiz olunca faydasını görmek çok zor 🙊🙊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşummmm :)) ivvet çok seviyorum bak mutlaka dene bence çok başarılı hatta ben bunun bi kaç ay önce el kremi ile paket halinde olanından aldım 10 tl ye hemde 🙊

      Sil
  19. Komşum yazmış ki zaten, hemen alıyoruz, anneeme uygalayacağz 😉 düzensiz olunca faydasını görmek çok zor 🙊🙊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al komşum mutlaka, gerçekten başarılı bir ürün 😉😉 Allam benim mıymıncıklar yerim onları 😂

      Sil
    2. Komşum kaçırmışım indirimi, bir alana bir bedava iken 😏
      15tl ye aldık, fark etti, bir hafta da sonuç bekliyorum bakalım 😅😅😅

      Sil
    3. Ahh komşum aynen öyle olmuş 😞 Watsons da paket halinde satıyorlardı 😔 Ben 1 yıldır onu kullanıyorum miss gibi yaptı sevmeyen görmedim daha 😉

      Sil
  20. Şuan gratiste fiyatı ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan bilmiyorum ama tekli 15 filan olması lazım en son Mart ayında Watsonstan aldığım da yanında el kremi ile paket halinde 10 liraydı :)) O şekilde yakalarsanız kaçırmayın derim ;)

      Sil
  21. Yazıyı okuyunca ayaklarımı ihmal ettiğimi fark ettim. Neutrogena'yı hamileliğimde kullanmış memnun kalmıştım. Ayak kremi aklıma düştü şimdi :) neomarine gidince dükkanları yoklayayım. Teşekkürler :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şimdi yaz ayı olduğu için sandalet filan giyince ayak bakımı şart oluyor 😊 Watsonsta el kremi ile beraber indirimli satabiliyorlar o şekilde denk gelirsen kaçırma derim 😚

      Sil
  22. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma mutlaka uğrayacağım 😊

      Sil
  23. Ahah şu an haykıra haykıra gülüyorum😂
    Geçen yıl evin altını üstüne getirirken bulmuştun bu kremden hiç okuma zahmetine girmeden yüzüme falan sürmüştüm☺️☺️
    Meğer ayaklar içinmiş😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu okuyunca bende güldüm 😂😂😂 Gerçekten ambalajında yazsa ayak kremi diye çok iyi olucak sadece kutusunda yazıyordu sanırım ayak kremi olduğu 🙈

      Sil
  24. Benim de el ayak vücut bakimim neutrogenaya emanet. Cok memnukum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 1 yıldan fazla oldu oldukça memnunum Deryacığım 😌💙

      Sil
  25. Merhaba, benim cildimde çok kuru ve çözüm bulamıyordum. Geçen hafta sonu Migrosta 1 alana 1 bedava kampanyasından 4 adet krem aldım ve oldukça memnunum. Kampanya hala devam ediyor, kaçırmayın derim ( kendime stok yapsam mı diye düşünüyorum). Benim ayaklarimdaki çatlaklar ve kuruluktaki değişim oldukça memnun edici bir sonuç, kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim dönemi kesinlikle kaçırmamak lazım 😊 Bazen bende fazla fazla stok yapsam mı diyorum 🙈

      Sil
  26. Merhabalar Gözde Hanımcım, bilgiler için teşekkürler:) Merak edenler için güncel fiyat yazmak isterim, bugün Gratis'ten aldım, indirimsiz direkt fiyatı: 16,90 TL idi. Umarım bu yazılan yorumlar gibi ben de memnun kalırım, nasırlarım artınca bu yorumlardan da yola çıkarak aldım kremi, göreceğiz. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başına olarak değilde kampanyalı dönemlerinde yanında el kremi ile indirimli olarak satın almıştım. Çok bereketli bir ürün faydasını çok gördüm. Ablamın ayak topukları çok sıkıntılıdır oda çok memnun 👍 Pişman olacağınızı düşünmüyorum 🙆

      Sil