1 Nisan 2016 Cuma

Listerine Advanced White - Gratis Alışverişi

Listerine Advanced White
Geçtiğimiz hafta ne kadar dirensem de kendimi Gratis'te buldum madem hazır gelmişim bi bakayım neler kalmış bana dedim. Fazlaca övüldüğünü düşündüğüm 'Listerine Advanced White' ağız bakım ürününün indirim de olduğunu gördüm. 

Uzun zamandır denemekte aklımdaydı normal de nane aroması fazla olan ağız da acı tat bırakan ağız sularını kullanamıyorum. Bu ürüne karşı da yok filan modundaydım.

Youtube de çok fazla reklamlarını gördüm. Arkadaşlarım da mutlaka beyaz olanına bakmalısın dedi. Gratis'te 250 ml'lik boyutu 8.25 tl idi. Bende en son tamam alıyım dedim ama çokta can ata ata almadım :)
 Listerine Advanced White Diş Beyazlatıcı
Listerine Advanced White
Şimdi neredeyse 1 haftadır kullanıyorum eğer benim gibi çok fazla çay tüketiyorsanız kesinlikle farkı anlaşılıyor demek ki bu kadar da ön yargılı davranmamalıymışım size de 'Listerine Advanced White' olanını tavsiye ederim. Kahve tüketenler için özellikle daha iyi geleceğini düşünüyorum. 

Gratis'te en sevdiğim şey indirimlerin olduğu sepetler :) Orada bi yarım saat geçirebilirim sanırım. Daha önce alışveriş yazılarım da bahsettiğim Garnier'in arındırıcı temizleme jellerinden ikişer tane aldım tanesi 1 tl aslında kendi boyutunu alsam daha tasarruflu olacaktı.
Garnier arındırıcı temizleme jeli
Himalaya Diş Macunu
Birde Himalaya diş macununun bu minik deneme boyutundan aldım. Fiyatı 1 tl idi. İçerisin de bitkisel özler bulunuyor. Düzenli kullanım da diş etlerindeki kanamaları azalttığı ve ferah nefes sağlamayı vadediyor. Neredeyse bitirmek üzereyim fena değil. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

84 yorum:

  1. Listerine daha önce kullandım. Ağız kokusu gidericiliği dışında bir fark olup olmadığını çözememiştim ama sanırım damakları biraz rahatlatıyor. Garnierler genelde pahalı 1 TL yazmışsın, şoka girdim. :D Ama öğrendiğim iyi oldu. Her türlü diş macununu deniyorum, dişlerimde kireçlenme oluyor. Himalaya'yı da deneyeceğim. Teşekkürler! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok çay tükettiğim için sonrasın da sararma oluyodu onun için iyi geldi test ettim onayladım :D Ayy bu deneme boyu hani minikler varya büyük boy olanı 7 ya da 8 tl :)) kireçlenme uu bilemedim şimcik bak ben onu ama deneme boyu olduğu için bitkisel zaten deneyebilirsin ;)

      Sil
    2. Evet kireçlenme problemi var bende, durduk yere oluyor. Bir de ne yaparsam yapayım doğru düzgün beyazlatamıyorum. Sende işe yaramasına sevindim. :D Olmadı ciddi ciddi doktora başvuracağım. Ben küçük olan ürünlere hiç denk gelmedim ya da ilgiyle bakmadım. :))

      Sil
    3. bencede bir doktora gözük istersen sonra tehlikeli olmasın :(( hemen kasanın yanında uzunlamasına bölme bölme denemelik küçük boyutta ürünler var mutlaka bakmalısın :)

      Sil
  2. Çay kahve ve ben, gün boyunca 3'ü 1 arada gibiyiz :))
    Listerine hiç denemedim, aynen düşündüğün gibi pek sıcak bakmayanlardandım bende ama bu yazından sonra alırım gibi gibi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınam nıptım sen ya :/ kahve çok sevmem aram yoktur ki :) bende ilkten yok reklam hep filan dedim ama o kadar kötü değil diğer kullandığım ağız suyundan çok çook daha başarılı ;)

      Sil
  3. Listerine daha önce kullandım. Ama bunu denemedim açıkçası ...
    Bilgilendirme için teşekkür ederim
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu beyaz olanı bana çok kişi önerdi bende en son dayanamadım denemek istedim :)) rica ederim ^.^

      Sil
  4. Garnier jel benimde sevdiğim oldu minik boyla bile devam edilebilir güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi minicik seyehat ederken de taşımak için çok iyi oluyor :))

      Sil
  5. Benim de aileden gelen diş problemim var aslında diş kemiğim de öyle kremsi gibi bişey diyeyim :D en yakın zamanda bi çözüm bulmam gerek 30 olmadan gidecek yoksa bu dişler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offf nıptın seennn :/ bence de kesinlikle git bizim ailede de diş sıkıntısı olanlar var 30'dan sonra ameliyat olmak zorun da kaldılar :( şimdiden gözükmekte fayda var ;)

      Sil
  6. Bu ağız suyunu uzun zamandır kullanıyorum canım çok faydasını gördüm sigara kullananlar için özellikle çok faydalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gibi çay çok tüketenler için de faydalı oldu baya :)) siz bayadır kullanıyorsanız iyiymiş benim ilk hafta daha :)

      Sil
  7. Listerine'in turuncusunu kullanıyorum. Eşim en büyük boyundan almış :s, o bitmeden beyazını almak istemiyorum halbuki merak etmiştim ben de.
    Şu deneme boyu Garnier'lerden ben de alayım. Gramaja vurunca pahalı oluyorlar gerçekten ama insan 1 lira verince çok ucuza kapattığını zannediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turuncusu mu hımm onu görmedim ben ilk kez aldım bu markayı ama herkes white olanını al dedi :) vallahi verdiğim 1 liralar ile gidip tam boyundan alırdım şimdiye :D

      Sil
  8. Gün içinde birkaç kez kahve tüketen biri olarak bende bakmalıyım buna ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabah-akşam düzenli kullanım da fark olmaya başlıyo ;)

      Sil
  9. Selam Gözde kızım.Ürünle ilgili bir şey yazamasam da bir merhaba için uğradım sana.İyi çalışmalar kızım.Sevgilerimle.Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam :) hoşgeldin sefalar getirdin seni gördüğümü çok mutlu oldum 😊öpüyorum kocaman <3

      Sil
  10. Ben doktorumun tavsiyesi ile Listerine'nin 6 etkili zero (alkolsüz) olanını kullanıyorum. Verdiği temizlik hissini de oldukça seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana 💕çok resmi yazdın :)) alkolsüz daha iyi bende sevmiyorum acı tadı :( 6 etkili zero diyosun hımmm bu bitsin ona da bakarım :)

      Sil
    2. Ehe iş yerinde yazdım ciddi moddan çıkamamışım demek ki😃❤️❤️ Zero olanlar hiç yakmıyor diyemem Gözde ama bence biraz daha iyiler :)

      Sil
    3. bende dedim noluyoruz yahu :) yalnız dağınık anne gibi bir geldin tozu dumana katıp gittin :D sen yeter ki iste Zero'ya da bakarım bu bitsin ;)

      Sil
    4. Ahahhaa Komşum ya :D
      Ben bu ara ikinizin muhabbetine çok mu dalar oldum :D ahha.. Gözde sormasa ben sorcaktım niye arz ettin Blana diye ah işyerleri yok mu ah..

      Sil
    5. tam da senden bahsetmiştim hemen duydun mu ki :))) diyorum Blana'm güzellik niye böyle yızdı :D muhabbet birlikte güzel ki simli kalp 💖

      Sil
    6. Ciddili yorum yazmışım :p bi daha bulamazsınız hee :p ehe azıcık dağıttım heralde buraları ❤️❤️❤️

      Sil
    7. tımam dur bu yorumunu kaydediyim :)) dağıt gitsin sana izin sonsuz bende Blana 💓

      Sil
  11. dimi dur tahmin edeyim youtube'de gördün reklam reklamm dedim almicam filan ama en yargıları yıkmak lazımmış benim kullandığım diğer markadan çok daha başarılı çıktı güzellik :*

    YanıtlaSil
  12. Bu markanın dışı mor tonlu olanı var 'total care' olması lazım nescafe çok tükettiğim için iyi geldi. Birde zero olanını kullandım oda fena değil.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo siz baya kullanmışsınız ben sadece bunu denemeye başladım memnunsanız her seferinde diğer serilerinden gidebilirim :))

      Sil
  13. Colgate alkolsüz olanını kullanıyordum bende gerçi memnunum şimdilik ama senin önerinle de bitince fırsat verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavru ben hiç colgate denemedim niye ıcaba :D ama diş macununu ve fırçasını kullanmışlığım var :))

      Sil
    2. Bunu da ben almamıştım işin tuhafı ama naneli kullanamıyorsun ya kullanma derim acayip yakıyor çünkü :D

      Sil
    3. buda nane aromalı ama öyle aman aman yakmadı :)) bide buram buram nane kokmuyo :)

      Sil
    4. Akela colgate'in hangisini kullandın, ben onu bir kez denemiştim colgate plak olabilir sanırım, çeşme suyu gibiydi hiç beğenmemiştim. :-/

      Sil
    5. çeşme suyu mu 😂😂 ya benzetme beni benden aldı :)))

      Sil
    6. Çeşme suyu benzetmesi efsane oldu :D Benim benzetmem de nane aromalı çamaşır suyu olsun hihi :)) Colgate alkolsüz 12 saat etkili olanını kullanıyorum, ama cidden aşırı naneli yeni kullanmaya başladım memnunum şimdilik bakalım :)

      Sil
    7. Benim denediğim o değildi başka çeşidi, evlerden ırak :D

      Sil
    8. Blana'dan sonra Akela'nın efsane yorumu nane aromalı çamaşır suyu mu :D hımm ilginç denesek mi ki :))

      Sil
    9. Bende dikkat edeyim bundan sonra o zaman alırken :D
      Bilemedim ki sen memnun kalırsan biz sana uyalım yavrum :))

      Sil
    10. yok yook bu sefer ben sana uyucam yavru :)) hatta colgate gördüğüm de 'aa çamaşır sulu' dicem :D

      Sil
  14. listerin deniycem tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. piki dene bakalım tımam :*

      Sil
    2. Dene dene, allık falan öneremiyoruz madem diş macunu falan önerelim sana Deep :p

      Sil
    3. ahahha blana ya aynen bari bunları önerilim dimi :))

      Sil
    4. Hakkketen Blana bildiğin ben olmuş yahu ;D ahahhaa...

      Sil
    5. komşum sana da bari ruj filan önersek ılmaz mı ki :))

      Sil
    6. Dağınık Anne kendimi kaybetmişim galiba :))

      Sil
  15. çok kahve tüketen biri olarak kesinlikle düşüneceğim.başka markalarda bahsettiğin etkileri görmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çaykolik akşamları sağolsun düşmüyor elimden :)) mutlaka bi denemelisin 250 ml küçük boyundan başlayabilirsin benim gibi ;)

      Sil
  16. Güle güle kullan canım. Ben de dişlerimin renginden muzdaribim. Bunu da denemeyi düşünebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hep reklamdır filan dedim almak istememiştim şimdi fena gitmiyor 1 hafta da farketti gibi gibi :))

      Sil
    2. Bir de dişeti kanamasına iyi gelmesi de iyi bir durum

      Sil
  17. Garnier 1 tl mi? Ben şok, hemen almam gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ama o deneme boyu minnak :)) gerçi ben 3-4 kullanım çıkarıyorum ondan :D bütün gratisler de yok ıma :(( bulursan stok yap derim ;)

      Sil
    2. Minnaklar daha kullanışlı oluyor bence, farketmez yani :))

      Sil
    3. :)) bencede ben öyle daha çok seviyorum küçük şirin :)

      Sil
  18. Sınav dönemi o kadar çok kahve içiyorum ki dişler sarıyo dönüyo :( bir ara denemek istedim bakmadım sonra. Mutlaka bakıcam..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve içiyosan kesinlikle bak derim yani çay lekesine iyi geliyorsa ona da iyi gelir dimi :))

      Sil
  19. Bende bakayım barim :)

    YanıtlaSil
  20. Bu listerine ağzını yakıyor mu ben öyle olursa kullanamıyorum çünkü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal de ağızı yakan ürünleri bende sevmiyorum ama bu kadar zorlamadı :)

      Sil
  21. Listerine çok merak ettiğim bir üründü. Şişirildiğini düşünüyordum açıkcası, sende yazınca kesin güzel ozaman dedim :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende kesin benim gibi youtube de görünce artık ıyyhhh etmişsindir :)) çok tavsiye gelince tımam denicem dedim kötü değilmiş :)

      Sil
  22. Ne yazacağımı unuttum Blanayla sizi okurken :D hehhe.. Yorumun hep bol olsun komşum :)
    Ağız suyu olayına ben giriş yapamadım canım henüz :) acı tatlar zorluyor beni ama yumuşaksa tadı deneyebilirim ben de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha dimi bende sizin yorumları okurken mutlu oluyorum :D alkolsüz ağız suyuna bak derim bende öyleydim işte bunu da 1 dakika da zor tutuyorum :/

      Sil
  23. So precise and detailed thanks!

    YanıtlaSil
  24. bende suan bu urunu deneme asamasındayım.ıyı anlasıyoruz gıbı gıbı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seninle aynı düşüncedeyim daha 1 hafta oldu ama fena gitmiyor uzun süreli kullanım da fark olacaktır :)

      Sil
  25. Advenced Whiteı burda hiç görmemiştim, şu an mutlu oldum :D Yazın ben de Bulgaristan'da bulup almıştım, fark oluyor cidden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süreli kullananlardan duyunca seviniyorum :)) çok mutlu oldum şimdi ben son gaz kullanmaya devam az daha acı olsa nefis olcaktı :)

      Sil
  26. Diş macununu ben de ön yargılı kullanmaya başladım ama,gayet güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım hepimiz öyle olduk dimi :)) bakalım ben devam kullanmaya sonucu merak ediyorum :)

      Sil
  27. Bende çay hastasıyım ve dişlerim ister istemez sararıyor bu sebeple. Gerçi gargaralara bakış açım benimde pek iyi değil, sürekli reklamlarını görüp acaba bir şans versem mi diyorum. Aslında merak ettim de şimdi :)
    Napsam :)
    Bir şansı hak ediyorlar sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bende tatlım bende çay içmekten (köpek dişleri varya uzun olanlar) onlar sarardı sonra herkeste görünce çok inanmadım bizim Merve varya (Mervenin Evinden) her buluştuğumuz da Gözde al all beyaz olanını al diye başımı yedi bende iyi bari dedim aldım. Uzun süreli sabah-akşam kullanım da fark anlaşılıyor emin ol ama bunu al ;)

      Sil
    2. Tamamdır zaten Watsons' da Colgate diş macununda da indirim varmış. Uğrayacağım mutlaka. Yanında da bunu alayım barisi :)

      Sil
    3. aaa öylemiymiş :)) Gratiste'de indirim de Listerine 8 tl'ye düşmüş yakınsa oraya bak derim ;)

      Sil
  28. ÇAYI ÇOK TÜKETEN BİRİ OLARAK BEĞENDİM BU ÜRÜNÜ.PAYLAŞIM İÇİN TESEKKÜR EDERİM CANIM.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bende aynı şekilde çay çok tüketiyorum :)) rica ederim ^.^

      Sil
  29. IYI GECELER HAYIRLI BAYRAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim size de hayırlı bayramlar :))

      Sil