9 Kasım 2015 Pazartesi

Hangi Gözler Nasıl Makyaj Yapmalı?

Hangi Gözler Nasıl Makyaj Yapmalı?
Biz bayanların en büyük hatalarından birisi de gözlerimize uygun makyajı yapmamız oluyor. Daha büyük ya da küçük göz yapısına sahip olanlar, göz kapağı düşük olanlar gözlerini nasıl daha etkileyici gösterebilir nasıl makyaj yapmalı bugün kü yazımda ele alıyorum. 

Gözlerinizi daha etkileyici ve çarpıcı hale getirmek isterseniz yazımın devamından hangi göz yapısına sahip olduğunuzu seçin ve size uygun makyaj yapımını uygulayın kızlar ☺️

Küçük Gözler
Eğer benim gibi daha küçük gözlere sahipseniz gözlerinizi daha iri göstermeniz için bazı ipuçları veriyorum. Eğer gözlerinize çok koyu makyaj yaparsanız gözler daha da küçülür. Mutlaka açık renk tonlarına sahip olacak bazları seçin. 

Far olarak daha çok mürdüm, altın, bakır tonlarını tercih edin. Renkli göz kalemlerini kullanın. Mutlaka göz pınarlarınıza ışıltılı açık renkler kullanın. Gözünüzün içerisine beyaz veya bej kalem uygularsanız hem çarpıcı hem de gözünüzü büyütürsünüz. 

Büyük Gözler
Büyük göz yapısına sahip olanlar mutlaka koyu tonlara sahip makyaj ürünlerini tercih etmeli. Nasıl mı diyenler için koyu renk göz kalemlerini üst göz kapağınızın hem iç kısmına hem de üstüne kullanın. 

Koyu renk farlar tercih edin. Buğulu göz makyajı da renkli iri gözlere sahip olanlara çok yakışıyor en azından ben çok yakıştırıyorum. Rimeli kirpik uçlarınıza değil kirpik dibinize yoğun uygulamanız gerekiyor.

Düşük Göz Kapağına Sahip Olanlar
Ben bu tarz göz yapısına sahip olanları çok seviyorum gülünce gözleri kayboluyor. Ama onlar bu durumdan memnun mu orasını çok bilemiyorum.  

Gelelim nasıl makyaj yapabileceğinize size tavsiyem eyelınerı uçlardan yukarı doğru çekin farı da gözünüzün dış kısmında yukarı doğru sürün. Alt gözlerinizin içerisine de aydınlatıcı kalemlerden kullanın.

Yuvarlak Göz Yapısına Sahip Olanlar
Gözleriniz yuvarlaksa etkiliyici bir görünüm vermek için yanlara doğru çekikmiş havası vermelisiniz. Farı göz kapağının iç ve dış köşelerinde daha koyu, orta kısımlarında ise daha açık tonlarda kullanmalısın. 

Göz kalemi ya da eyeliner kullanırken de aynı şeye dikkat etmelisiniz. Ayrıca eyelinerı gözün dışına doğru uzatarak yapabileceğiniz kedi gözü makyajı yaparsanız etkileyici bir yapıya sahip olursunuz. 

Birbirine Yakın Olan Gözler
Bu göz yapısındakilere tavsiyem kaşınızın alt kısmına aydınlatıcı kullanırsanız eğer gözlerinizi birbirinden ayırabilirsiniz. Gözlerinizin burnunuza yakın olan iç kısımlarına koyu renkler sürmekten vazgeçin. 

Koyu renkleri gözünüzün dış kısmından taşırarak kullanırsanız gözlerinizi birbirinden uzaklaştırabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder