1 Kasım 2015 Pazar

Rexona Linen Dry Deodorant


Rexona Linen Dry Deodorant

Merhaba..Pazar gününün güzelliğinden yararlanarak watsons'tan uzun süredir almak istediğim ürünleri fırsat bulup aldım. Bunlardan bir tanesi de şuan yazımda ele aldığım Rexona deodarantları.

Bundan yaklaşık bir sene öncesine kadar Rexona markasının ürünlerinden stick roll-onunu yıllarca kullandım. Hatta çokta memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ancak kremsi şeklinde olduğu için kıyafetimi giydiğim anda hafif bir ıslaklığa neden oluyordu.

Dedoranttan da açıkcası çok hoşlanan birisi değildim çünkü kullandığım dönemlerde kıyafetlerimin koltuk altlarından hep beyaz pudra bırakmıştı. Ailem Rexona deodarantlarını geçen yaz ayından beri kullanmaya başladı. Bende denemek istedim ve o gün bugündür vazgeçemedim. 

Öncelikle söylemem gerekirse roll onunda kokusunu çok beğenen birisiydim ama deodorantların kokusu kesinlikle çok daha güzel. Uzun süre duş ferahlığı sağlıyor. Yazın sıcaktan daha çok terlediğim için rexona woman cotton dry olanınından 2-3 tane bitirdim. (Annemler araklamazsa çok daha uzun süre gidebilirdi ☺️) 
Rexona'nın deodorantlarından alırken her seferinde başka olanını tercih ederim. Aralarından Rexona Women İnvisible yani siyah-beyaz olanını hiç beğenmedim. Bilmiyorum ben denediğim andan itibaren sevemedim üstelik ter kokusuna da çok iyi gelmedi hemen anneme verdim.

Şuan favorim kesinlikle Linen Dry. Bu dedodarantın kokusu ferahlık ve temizlik hissi veriyor. Benzersiz motiensense formülü sayesinde uzun süre vücudunuzda ferahlık sağlıyor. Sabah işe giderken sıkıyorum akşam eve gelene kadar herhangi bir terleme etkisi yaratmıyor. 

Sadece yazın kullandığım dönemde kıyafetlerimde çok hafif beyaz leke bıraktı. Şuan öyle bir problem yaşamıyorum, belki de kumaştan dolayı mı çözemedim açıkçası. Yine de ne olursa olsun kullandığım o kadar rolon ve deodorant içerisinde en başarılısının Rexona Linen Dry olarak görüyorum. 

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

2 yorum:

  1. Bunlardan alıp deneyeceğim hem kokusu da güzelmiş. :) Nivea'nın kokusunu beğenmiyorum ama mecburiyetten kullanıyordum alternatif olması iyi oldu. Teşekkürler yazı için faydalanmış oldum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin canım benim :)) Bakalım benim kadar sevebilecek misin, hepsi başarılı değil ama içlerinde çok başarılı olanlar var ^^

      Sil