24 Ekim 2015 Cumartesi

Maybelline Color Show Oje: 'Mauve Kıss'



Maybelline Color Show Oje: 'Mauve Kıss'
Gün içerisinde dışarı çıkarken en önemli aksesuarların bile tamamlayıcısının oje olduğunu düşünüyorum. Ojeyi çok sevmeme rağmen bazen üşengeçlikten bazen de kuruma süresi beni vazgeçiriyordu.

Alışverişe çıkınca kozmetik mağazasına uğradıysam mutlaka oje alıp çıkarım. Evde koca bir kutuya ojelerimi renk renk dizdim, hatta öyle ki renklere ayarıp iki ayrı kutuya böldüm. Görselde gördüğünüz tonlar benim en sevdiğim renkler.


Tırnaklarımda olan oje Maybelline New York Color Show'un 150 numaralı 'Mauve Kıss' rengi. Bu rengi diğer ojelerimden çok daha ayrı seviyorum, özellikle kot jeanlerle kendini belli ediyor. Fiyatı normalde 5 tl ben indirime girdiğinde 3,5 tl'ye almıştım. Sizde Gratis veya Watsonslar da indirimde olup olmadığına bakabilirsiniz.
Gelelim ojenin detaylı deneyim bilgisine ojeyi 5-6 ay önce aldım kuruma olmadı. Rengi leylak rengi diye geçiyor, başka markalarında bu renk tonuna bakabilirsiniz. Maybelline New York Color Show serisinin en güzel yanı çok hızlı kuruması ve fırça izini belli etmemesi. 

Ben büyük çoğunlukla ojelerimi gece yatmadan önce sürerim sabah uyandığım da ojemde yastık izi mi dersiniz çarşaf deseni mi ne ararsam bulurdum ☺️ Neyse ki hızlı kuruma özelliği sayesinde 2-3 dakika içerisinde ojelerim kurumuş oluyor üstelik 2 kat sürmeme rağmen..   

Tek sıkıntısı fırça kısa olduğu için dipte kalanları almak için biraz debeleniyorsunuz. Gün içerisinde aldığı darbelerle soyulanlara rötuş yaparsanız oje 1 haftaya kadar dayanıyor.. Umarım rengi sevmişsinizdir ya da bu renk bir oje arıyorsunuzdur bir faydası olmuş olur.

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.

2 yorum: