2 Mart 2016 Çarşamba

Madame Coco Alışverişim

madame coco fincan takımı

Her ne kadar Madame Coco'dan alışveriş yapmayacağım desem de bu kupaları almak için beni baya peşinden koşturdular. Tam internet de indirimi görüyorum mağazaya koşuyorum hooop her şey bitmiş tükenmiş. 

Normal de 3'lü olarak satılan kupalarını almak istemiştim hangi mağazasına gittiysem bittiğini söylediler. En son alışveriş merkezinde 6'lı çay setini gördüm. Alsam mı almasam mı diye kararsızlık yaşadım ve almadan çıktım.

İnternette de satışı yapılıyor lakin duydunuz mu bilmiyorum, gönderdiklerin de çok sıkıntı çıkıyor. Birçok kişi bu durumdan şikayetçi. Bende en iyisi gözümle görüp almak dedim. 

Geçtiğimiz günler de Annem Madame Coco'nun önünden geçerken bu kupaları çok istediğimi bildiği için her tarafı talan etmiş ve bulmuş :) Benim istediğim kupalardan kalmayınca mecburen 6'lı çay setinden almış.
madame coco seramik kupalar
madame coco fincan seti
Bu duruma hiç itirazım yok oysa ki. Normal de indirimli haliyle 45 tl'ye satılırken biz 30 tl ödeyerek satın almış olduk. Sanırım her yerde fiyatı fark ediyor. Hangi mağazasın da sorsam farklı fiyat söylüyorlar. 

6 adet çay fincanı ve tabakları ile beraber demir asacağı da içerisinde yer alıyor. Neden bu kupaların peşin de koştuğumu merak edenler için dışı bu şekilde örgü deseni gibi gelen kupaları çok seviyorum ve her yerde de bulamıyorum. Almak isterseniz Madame Coco'dan rahatlıkla bulabilirsiniz. 
madame coco peeling
madame coco elmalı peeling
Gelelim benim yaklaşık 1 ay önce aldığım Madame Coco peelinge. Elmalı bu yüz peelingi 4.50 tl fiyata sahip. Ücretini öğrenirken bir dövülmediğim kaldı orası ayrı. 

Peeling başarılı değil yüzümü çok fazla kuruttu, yağlı cilde sahip olanlar sevebilir diye düşünüyorum. Bir daha alır mıyım, hayır. Sadece kokusu çok güzel elma sevenler mutlaka kokusunu sevecektir. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

54 yorum:

  1. Bu fincanları ben de çok merak ediyorum :) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)) mutlaka almalısın tavsiye ediyorum türk kahvesi şeklinde olanları da var daha uygun fiyata ;)

      Sil
  2. Fincanlar çok şık, İyi günlerde kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler açelya :)) daha güzelleri senin olsun canım <3

      Sil
  3. Ben peelinge göz atayım o zaman, yağlı bir cilde sahip olaraktan :D Ayrıca çay setine ba yıl dım! Bize ne zaman çay yapıyorsun? :D
    Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canım benim ne zaman istersen yaparım ;) ben çok memnun kalmadım ama bir dene istersen belki sen sevebilirsin ;)

      Sil
  4. iyi günlerde kullan canım peelingi merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elma kokusu çok güzel ama fazla kuruttu, belki yazın kullanırım :))

      Sil
  5. madame coco da çalışanların tavrına ve o hengameye sinir olduğum için pek alışveriş yapmak istemediğim bir yer ama ara ara girip aksesuar alıyorum sadece..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey inan bana bende aynı sorundan şikayetçiyim. 20 tl uzatıyorum bozuk para yoksa alamam dediler, hayatım da ilk kez de böyle bir şeyle karşılaştım :/

      Sil
  6. Fincanlar çk güzelmiş ama :)Daha önce bende görmüştüm madame coco'da :) Güle güle kullan canım.Birde madame coco'nun bakım ürünlerini pek almayı düşünmüyorum ben.Bu konuda iyi olabilirlermiş gibi gelmiyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman mutlaka almalısın çok tatlılar zaten hemen tükeniyor :) ben bizzat almış ve denemiş biri olarak bir daha asla yüz bakım ürünü almam :(

      Sil
  7. Bardaklarınız çok şık güle güle kullanın. Kupa çok alıyorum oradan güzel aksesuarları var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) evet bende daha önce hediye aldım, memnunlar :)

      Sil
  8. Fincanların renk tonu ne hoş, yumuşacık. Tatlı kahveler, çaylar yudumla; sağlıkla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle soft tonları çok seviyorum :) güzel dileklerin çok teşekkür ederim, çayların yudumlanmasına daha çok var :))

      Sil
  9. madame coco görmek istemiyorum :D ,, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bebeğim :) ne çektik senle valla billa :))

      Sil
  10. Düğün hediyesi veya iş kutlaması için mükemmel bir hediye. Şık ve havalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle kendi evinizde de kullanabilirsiniz :))

      Sil
  11. Fincanlar Çok güzelmiş Gözde Hanımcığım... güle güle kullanın

    Selma'nın Organik Mutfağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Selma Hanım :* daha güzelleri sizinle olsun :))

      Sil
  12. Bir senedir önünden geçmiyorum internetten alışveriş yaptım 1 ay gelmedi para iadesi yok tövbe ettim daha da almıyorum. Senin kupalar çok şıkmış güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın aynı sorunları yaşadım :( ama bu bardaklar için bile kaç tane madame coco gezdim ınlatamam :))

      Sil
  13. Aynı peelingi kullanıyoruz :) Narlı olanından aldım oda kurutuyor, kokusu yüzde kalıyor o açıdan iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onu da gördüm çok kararsız kaldım :)

      Sil
  14. Çok şirinmiş fincanlar güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) daha güzelleri senin olsun canım benim :)

      Sil
  15. Fincanlar çok hoşmuş ^^ Güle güle kullanman dileğiyle *

    YanıtlaSil
  16. Fincanlar çok şık... Mutlu günlerde kullanın :)
    Söylene söylene alışveriş yapmışsın, bazen ben de öyle oluyorum. Annene de sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumu gördüm nasıl mutlu oldum. Gözüm seni arıyor hep :)

      Canım benim sorma ne zaman gitsem cevap vermiyorlar ücreti uzatıyorum bozuk yok alamam diyorlar daha neler neler artık gitmeme kararı almıştım. Annem görmüş senin kupalar dedi hoop attım çeyize :)) Anneciğim de bende öpüyoruz seni koskocaman ^.^

      Sil
  17. Güle güle kullanın cok güzeller :)

    YanıtlaSil
  18. Kız güle güle kullan çok güzeller :) kişkee binim olsa :D

    YanıtlaSil
  19. Madame coco ürünlerini severim. Mağazası biraz karışık geliyor bana. Artık alışveriş yapamıyorum zaten;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kupa tasarımlarını bende çok seviyorum ama çalışanların kötü davranışları soğuttu :(

      Sil
  20. blogları gezerken keşfettiğim blogunuzu ve takibe aldım hemen .. bende beklerim ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hoşgeldiniz <3 uğrayacağım

      Sil
  21. Renkleri çok hoş:) bende mağazayı her gittiğimde karman çorman görünce vazgeçiyorum birşeyler almaktan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar kalabalık ki bir keresin de kadın elimden aldı :) her şeyi bekliyorum bu mağazadan ama her yerde aynı değil. İstanbul'da Optimum mağazasının çalışanları çok kibar ve anlayışlı ;)

      Sil
  22. Ben de yok ama ablam almış bu setten, gerçekten çok şık duruyor. Güle güle kullan :) Madame Coco dan bir şey almak gerçekten çok zor. O yüzden çok sevmiyorum ama ürünleri de çok güzel. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) eğer İstanbul'da yaşıyorsanız Optimum Alışveriş Merkezine gitmenizi öneririm, ilgi ve alakaları çok güzel hem de çok kalabalık değil :))

      Sil
  23. madame coconun ürünleri çok güzel ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bardakları ve kupaları çok güzel :)) sadece çalışanlar sıkıntı

      Sil
  24. Fincanları çok beğendim güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  25. ahahah gözünden kaçmıştır be güzellik ^.^fincanlar çok minnoş dimi çeyizime aldım :D :D bunların kahve fincanları da var minik minik bak mutlaka :)) çok uygun fiyatı ;) peeling tırt çıktı çok aman aman değil

    YanıtlaSil
  26. Ben yüz peelinginin çilekli olanini aldim qaliba bi işe yaramiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben memnun kalmadım inanın hiçbir faydasını göremedim 😪 Öylece duruyor

      Sil
  27. Rica etsem la.girl pro kapatici hakkında bi paylasim yaparmisiniz merak ediyorum nasil ürün oldugu ve en cokda. Made in china yazılı arkasi orginal adi altinda aldim fakat bilmiyorum yani belki diyil orginali farklmi acaba.... Azerbaycandan yaziyorum sevgilerle şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, söylediğiniz ürünü öncelikle bilmiyorum şuan internetten baktım 😉 Satışı instagram sayfalarında varmış maalesef geçtiğimiz ay instagramdan alışveriş yapıp pişman olmuştum. Bundan sonra instagram üzerinden alışveriş yapmayı düşünmüyorum açıkçası kimseye de tavsiye etmiyorum 😥 Bunun dışında bulursam bu ürünü bakıp denedikten sonra yorumlayacağım 😚💙

      Sil
  28. Bu takimdan varmi elinizde

    YanıtlaSil